קטגוריות
אורתופדיה

האם אתם זקוקים לנעליים אורטופדיות?

קל לזהות אנשים שלא צועדים בנעליים נוחות. הם יימנעו בדרך כלל מהליכה מרובה וגם ירגישו כאבים ואי נוחות בפעולות רבות משום שגם היציבה שלהם כרוכה בקושי ניכר. לעומתם, אנשים שנראים נינוחים גם בעמידה וגם יכולים ללכת בקלות הם אנשים שכבר מודעים ליתרונות של נעליים נוחות שנושאות אתכם בקלות ומאפשרות לכם לקבל תמיכה בכל צעד שעושים ובכל תנועה.

רוב הסיכויים הם גם שהם נועלים נעליים אורטופדיות, בין אם כאלה שעוצבו במיוחד לבעיות מסוימות או שמראש תוכננו לאנשים שמחפשים נוחות ולא רק אסתטיקה. הבחירה בנעליים כאלה מלמדת על החשיבות והיתרונות שרואים בהן כל מי שמעריך את התרומה שלהן לבריאות, לנוחות ולתפקוד היעיל במהלך היום.

חשיבות הנעליים האורטופדיות לבריאות

כשאומרים נעליים טובות מתכוונים לא רק לנעליים איכותיות מחומרי גלם טובים, אלא כאלה שמחקות עד כמה שאפשר את מבנה כף הרגל והן עוטפות אותה במעטפת התמיכה שמאפשרת לה לשאת את משקל הגוף ולחבר אותנו לקרקע מבלי לעוות את מנח הגוף כולו.

יש כמה בעיות שמהן סובלות כפות הרגליים שגורמות להן להתקשות במשימה – אם יש ליקויים ועיוותים מולדים ברגל שלא תוקנו עם הזמן בנעליים מיוחדות או בהתערבות כירורגית, וכשנוצרות בעיות עם הזמן בגלל משקל הגוף ופעילות מאומצת ללא תמיכה מתאימה בנעליים נכונות.

עם הזמן המפרקים הולכים ונשחקים, הברכיים מתקשות לעמוד במעמסה, השלד מתעוות ומתחילים כאבי גב ומפרקים שונים בגלל כל צורת היציבה וההליכה. נעליים אורטופדיות מונעות בעיות אלה ומשחררות אותנו מכאבים רבים ומבעיות גב וברכיים שהפכו לכרוניות.

למה ולמי חשובות נעליים בריאות?

כאבי שלד ומפרקים הם רק חלק מהבעיות שנגרמות כשלא נועלים נעליים מתאימות למבנה כף הרגל. דלקות רבות שנגרמות בגידים וברקמות שונות כתוצאה מכך גורמות לסבל רב ולהשבתה חלקית של הפעילות וזה יכול להיפתר בקלות כשנמנעים מהגורם שיצר אותן – לחץ על כפות הרגליים בגלל נעליים לא נכונות.

נשים מכירות את זה מצוין בגלל הנעליים האופנתיות שאינן בנויות לפי מבנה כף הרגל ומחייבות אותן לשנות את מבנה הגוף בגלל עקבים או חרטום צר מדי. היום אפשר למצוא נעליים אורטופדיות יפהפיות שמתאימות גם למי שחשובה לה האופנתיות שלהן והאסתטיקה של העיצוב.

נעליים בריאות גם לילדים ולגברים

ילדים שגופם צומח כל הזמן בוודאי זקוקים לנעליים טובות שלא יגבילו את הצמיחה ושיספקו תמיכה מעולה לכפות רגליים ולעצמות הגדלות. ההתרוצצות שלהם במשך שעות היום מחייבת נעליים טובות שיהיה להם נוח בהן ולא יגרמו לעיוותים גם ביציבה שלהם.

גברים רבים שעובדים בעבודות פיזיות מכירים את הקשיים והכאבים שנגרמים לאחר שעות רבות של פעילות והם זקוקים לנעליים טובות ומתאימות ובמקרים מסוימים אפילו למדרסים שישפרו את מנח כף הרגל שלהם ויאפשרו להם יציבה טובה. ברגע שתתנסו בנעליים בעלות מבנה אורטופדי בריא תבינו את ההבדל בין נעליים שנועדו לתמוך בגוף לבין נעליים שאינן עושות זאת. 

על מנת להיוועץ במומחה ולהתאים עבורכם נעליים אורטופדיות אישיות, בקרו באתר של מירב מכונים אורטופדיים.